Dag lieve Kat



17 jaar was hij bij me. Zodra ik thuis was, was hij in de buurt. Als ik zat, zat hij op mij. Ik heb talloze foto's dat hij op 2 centimeter van mijn gezicht op mijn schouder zit. Hagrid was altijd in de buurt.

Gisteren overleed hij. Niet lief en zacht maar gewoon zoals hij was. Vol passie. Hij kreeg de afgelopen week wat Tia's en die van gisteren werd hem fataal.
Kort en snel en we hebben hem niet losgelaten.

Een foto van hoe Hagrid zijn dagen het liefste doorbracht. Boven op mij. 17 jaar lang was ik zijn favoriete mandje.
Als ik het druk had gehad en ging zitten, kwam hij aangerend om boven op mijn borst te gaan zitten en zachtjes in mijn oor te spinnen. Ik kon heel vaak geen tv kijken of een boek lezen omdat hij zo dicht in mijn gezicht zat.

We gaan hem allemaal missen.. Dag lieve kat.

Reacties