Materiaal

En toen viel het stil zeg.

Eerst dagen, toen weken en weken werden maanden.
Mijn blog tikte ik op de grote pc die in de woonkamer staat.
Alleen is dat een ontzettend trage pc en maakt kabaal en er gebeurt te veel op om het allemaal soepel te laten werken.
Zo kwam al snel de wens voor een laptopje. Gewoon een notebook waarop we een beetje kunnen surfen en ik mijn blogjes kan tikken. Daarnaast ging ook gewoon het leven door. Gingen kinderen naar school en sport en waren er allerlei problemen die het dagelijks leven onder druk zette en aandacht nodig hadden. Zo schoof mijn blog (en mijn ontspanning die ik daaruit haalde) steeds verder naar achter.
Maar het werd vakantie, en de regeldingen werden geregeld en als laatste puntje werd vanavond ook een laptopje aangeschaft. Een vroeg verjaardagskadootje. Maar zo gewenst.

Iedere keer kwam het langs en heb ik verhalen geschreven op papier. Of ze ooit hier terecht komen geen idee. Maar ik kan in ieder geval nu wel weer nieuwe schrijven.

Tot snel!

Reacties