Wat als je PC niet meewerkt.

Blijkbaar had mijn PC een feestje de afgelopen dagen. Niet alleen ik was jarig maar ook de Window 10 update. Ontzettend leuk voor de PC natuurlijk. Ik gun iedereen zijn pleziertje. Maar dit werd dus wel lastig.

De afgelopen 3 dagen als ik naar mijn PC keek, en bij hem of haar (hoe zien jullie de PC als een hem of een haar? Eigenlijk wel eens leuk om te bedenken) het scherm aanzette zag ik een rood scherm, met de waarschuwing dat die aan het updaten was. En een tergend langzame teller die begon op 0 % en eindigden uiteindelijk op 99% en daarna 100%.

Toen ging die gisteren uit. En bleef die uit. Vanmorgen zette ik hem aan en kreeg ik deze schermen.


Ja dat snap ik, als ik al 3 dagen niet online kan komen.



Oke we gaan op tournee in de pc



Waar is Start dan?



Oh je had een feestje :) Zeg dat dan,
En nu snel weer verder met mijn verjaardagsblog. 40 word je namelijk niet zo maar. Dat schept blijkbaar verwachtingen.




Reacties