Wat afgeZpetterd

Langzaam begin ik een routine te voelen in dit blog. Een evenwicht tussen persoonlijke stukjes (Zoals de komende update) en meer persoonlijke artikelen (zoals over hulpouders) alles is lerende en eigenlijk wil ik nog veel meer, maar echt even stap voor stap. En de juiste dagen heb ik nog niet helemaal ingevoerd. Er spookt van alles aan ideen door mijn hoofd en nu heb ik zo op een rijtje, maar nog niet in volgorde. Herkent iemand dat? Ach het komt wel goed. (mocht iemand een idee hebben, van dat moet je doen. laat maar weten in de berichtjes hieronder :))

Voor nu doen we gewoon even een update. Fijn om even te vertellen hoe het afgelopen week gegaan is. Het polo seizoen is immers weer echt begonnen. Afgelopen weekend was daar spelronde 1.

Mini en Midi mochten aantreden Maxi had nog een weekje rust. Hoewel die wel moest coachen.

Op zaterdag mocht mini het water in. Eindelijk weer eens een echte wedstrijd tegen een echte tegenstander. Stiekem was hij toch wel nerveus. Hij merkte het ook wel in zijn spel. We zagen ook dat hij echt heel erg gesprongen was in zijn spel. Wat begrijpt hij het spelletje lekker en wat maakt hij hij het de tegenstander ontzettend moeilijk. De wedstrijd werd 0-16. Feestje dus! Dit zijn mooie uitslagen.

Dan zondag. Dg2 van Midi mocht het water in. Tegen de Residentie. Lastig altijd en na vorig seizoen (waarin Mini door een van hun spelers practisch knock-out geslagen was) toch een beetje spannend.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Mini mocht invallen. Dus lagen ze weer vertrouwd samen in het water. Geen wissels en een fisiek sterke tegenstander. Geknokt als leeuwen, helaas weer klappen gekregen (en weer dezelfde scheidsrechter die niets ziet) maar helaas verloren.
Het fijne van de sfeer is, dat ze zo goed speelden dat het verlies alleen op het scorebord te zien was. De 7 spelers die in het water lagen hebben namelijk ontzettend goed gespeeld, dus voelden zich vooral winnaars. Heerlijk gevoel dus aan het einde van het weekend.




 


Toen maandag. Midi op kamp! Spannend hoor. Voor allemaal. Mini moet zonder zn zus, Midi zonder de rest, en ik zonder mijn bondgenoot in het mannengezin. Gelukkig zien we op alle foto's die we krijgen (lang leve facebook en what's app) dat ze het allemaal heel leuk hebben.
Straks komt ze weer thuis :)

Dinsdag een relaxte dag en savonds weer trainen. Mini deed "even" 2 uurtjes. Pff word al moe als ik ernaar kijk :)

Zo en dat was het weekje weer rond. Straks komt Midi weer thuis. Moe en vies en hopelijk een beetje vol verhalen.




Reacties