De eerste druppel


Follow my blog with Bloglovin



Hallo,

Welkom op mijn webstekje.
Mijn naam is Celeste en ik vind dat ik best wel heel veel titels onder het kopje Celeste mag plakken.

Celeste is onder andere

Mezelf, vrouw, vrouw van, vriendin, moeder, pleegmoeder, klasseouder, overblijfmoeder, Activiteitencommissielid, trouwe supporter, hondenbaas, kattenknecht, kippeneigenaar, aquariumpoetser, huismanager (met alles wat daaronder valt), haakster, antroposoof (denk ik), klusser, fotograaf en waterpolomoeder.

Met 3 waterpolo spelende kinderen en een coachend kind en man is het denk ik wel duidelijk dat mijn tijd als zwembadmoeder na de zwemlessen (14 jaar lang) niet voorbij was.
Gemiddeld zit ik zo een 4 dagen per week in het zwembad. Ik vermaak me daar prima. Waterpolopubliek is over het algemeen heel prettig publiek. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Die zijn veelal ook weer de moeite om over te schrijven.

Gelukkig doe ik ook wel meer, anders zou het wel een snel saai worden.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik jullie meeneem mijn dagen en weken in. Het zwembad, de tuin, de keuken maar ook de scholen van de kinderen en alles wat bij het groter worden hoort van 3 fijne kinderen. Met leeftijden van 9, 11 en 17 sta je weer voor heel andere uitdagingen dan als je met "kleintjes" bezig bent.

Voor nu heet ik jullie van harte welkom op mijn stekkie en hoop ik dat jullie nog veel Zpetters zullen lezen :)

Reacties